tisdag 3 november 2009

*pust*jobbig dag

Hej på er!
Idag så har vi vart på studiebesök i uppsala.
Först så var vi på nåt gammalt slott som var helt rosa =S
Men dert var ganska kul tycker jag. Sen så gick vi ner till torget och käkade hamburgare på max. Efter det så gick jag och någr kompizar och kollade på smink och örhängen mm.
På åhlens så hittade jag Avrils nyaste parfym Black star. Den luktar värkligen gott.
Jag tror jag ska köpa den men den e DYR!!!!


Men tbx till ämmnet...

Sen så gick vi till unt och skulle lära oss hur man gjorde en tidning.
Guiden tog in oss i ett stort rum med en massa stolar och en filmduk.
Sen så fick vi se på film och sen så hissades duken upp och bakom den så stog 6 st datorer.
Det visade sig att vi skulle tävla =O

Vi skulle göra en varsin främsiga till en tidning och vi hade brar 18 minuter på oss.
Jag och Robin kom 2a.
För man fick poäng och jag tror vi fick 2050 eller nåt sånt.

Här kommer lite bilder på Parfymen jag vill ha. xD






JAG VILL HA DEN!!!
Men det blir väl brar till att spara antar jag...


Ha det bra
Kram Vimsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar