söndag 20 september 2009

Findus, Chicco och jag

Hej Alla Glada!

Jag skrev ju i förrgåt att jag skulle åka och kolla på marsvin.
Ni vet Chicco och Findus.
Nu sitter de härbrevid min säng och springer omkring och kurrar.
De har vart hos oss i kanske 8 timmar nu kanske.
Jag och mamma har faktiskt fått klappa dem lite granna nu på kvällen men vi får nog vänta ett tag med att försöka lyfta dem.
Eftersom klockan är halv tre på morgonen så kan jag inte mysa med dem för än om någta timmar. Jag kan inte sova och har inte sovit på hela natten pga att jag e så jädra glad för mina små gullipluttar.
I morrn så ska jag ringa till några kompisar så jag blir av med lite glädje.
Det e så spännande med dem för jag har aldrig haft marsvin förr.
Jag e så glad så jag inte kan sova. Har ni det nån gång?

Hur som helst så ska jag försöka sova lite nu ( inte för att jag tror att det går men iaf).

Men först nattens bild. Jag kan inte skriva dagens för det e ju inte dag nu.

Det är ett öga som jag har fixat lite med i gimp.
Det var mycke ljusare förr och helet o-sminkat.
Var det fint?

Ha det bra!
Kram en sprallig Vimsa.

Zzz....
Zzz....
Zzz....
Zzz...
Zzz...
Zzz...

2 kommentarer: