lördag 5 september 2009

JAAAAAAAAAAAA!!!!!

Hej!
Vimsa här.
Jag kom nyss hem från en fotbollsmatch och det var strömsberg som spelade mot nortälje tror jag.
och vet ni vad?
Strömsberg vann!
Jag var där med mamma och Kicki.
Kickis son björn spelar i strömsberg.
De komm upp i division 2 kul va!
När de vann så sprang de omkring och skrek och hoppade och sjöng det såg så kul ut.
Det smälldes fyvärkerier fast det var mitt på dan och tränarna (tror jag) hade skaffat champanj som de sprutade på varann! =0D
här kommer dagens bild
Cool va?
en blå orm det ser man inte varje dag.
ha det bra
Kram Vimsa

2 kommentarer:

  1. Hejsan! det låter som en rolig dag. Nu får man bara gå och hoppas på att det går bra för dom i divition 2 .
    Kram

    SvaraRadera
  2. Cool med en blå orm. Det har jag aldrig sett.
    /Carina

    SvaraRadera