torsdag 15 oktober 2009

Denna Jävla dag!

Hej!
Idag har det vart en jobbig dag.
Det började i morse när jag helst bara ville ligga kvar i sängen och sova. Men det blir snart värre.
I skolan så började det redan vid lunchen där jag satt med några av mina bästa vänner. En tjej i klassen satt själv vid ett bord och så sa en kompiz att vi kanske skulle låta henne sita med oss. Tjejen som satt själv har vart störig, självisk, uppkäftig och dessutom så har hon mobbat en av mina kompizar! Jag tål henne inte så det sa jag rätt ut till mina vänner och de vill att jag ska ge henne en andra chans. Hon har fått så många så jag inte kan räkna upp alla här.
Mina vänner e bland de viktigaste jag har och de som hackar på dem kan glömma att va med mig.
På asten så satt jag och några vänner och plandeade Memmes kalas. Min konpiz då rå.
Så rasten va bra.
Idrotten var kul och det gick väl ganska bra den med antar jag.

Matten var ett rent helvete. Några i klassen skrek och flamsade hela lektionen och sprang omkring och skrek.
Lärarna har sagt att om man stör så ska man åka ut ur klassrummet direkt men det håller inte i längden...
Det blir ingen bild idag men det kanske blir två nån annan dag =)

Kram // Vimsa xP

2 kommentarer:

  1. sv: haha bra de ;) för de är typ så.. man sitter å är helt inne sen kommer värsta höga skriket och en gubbe fram.. usch!!

    SvaraRadera
  2. haha :) jag fattade det och jag gillar att kunna sova om nätterna ^_^.
    Jag såg en sån en gång och jag kunde inte sova på 3 dar.
    Vill aldrig se nån sån igen xP

    SvaraRadera