fredag 23 oktober 2009

Olyckan är framme (som vanligt) xP

Nu så sitter jag i fotöljen och glor på idol.
Mariette är fortfarande kvar *pust* och det är rock tema x)
Idag så har jag inte gjort så värst mkt för jag var tvungen att åka hem från skolan (säger snart vrf).


Vi skulle fixa i klassrummet och sen så hade alla tatt me sig kakor/läsk och sånt som vi skulle dela på hela klassen men på väg ut på rast så halkade jag på ett trappsteg och skog mig lite överallt. Fram till lunch så låg jag inne i ett grupprum och läste för jag skulle aldrig orka flytta möbler när jag knappt kunde gå.

Efter lunch så åkte jag hem och la mig och målade eller läste.
Nu så kan jag inte gå utan att det gör ont men det e på bättringsvägen.

Jag har lov nu nästa vecka och i morrn så skulle jag va me en kompiz och så skulle mina kuziner komma senare på kvällen.
Jag hoppas allt blir bättre i morrn.

Jag orkar inte hitta nån bild idag men det kommer snart fler...

Hoppas det e bra med er!
ses snart KRAM Vimsa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar