söndag 25 oktober 2009

Filmkväll =D

Hej alla!
Jag kommer precis hem från en av mina bästa kompizar och vi har haft "fimkväll".
Det va skitkul vi har snackat lite under dan och så bestämde vi att vi skulle hyra en film och köpa lite godis till kvällen.
Vi gick in på affären och så valde vi två bra filmer men när vi skulle hyra dem så måste man ha legg (!) om ens föräldrar inte hade vart där innan.
så vi fick be gubben i kassan att lägga undan filmerna så vi kunde fixa en förälder som hade legg.
Så vi gick snällt iväg och köpte godis så länge men hur som helst så fick vi våra filmer tillslut.
När vi kollade som bäst så började min telefon att få en massa sms =S.
Tur att jag inte hade så bra teckning där ( vi bor lixom på landet).
Det vart en bra kväll som vi skrattade mkt på.
Men nu så e re lite jobbit med några kompizar. Jag kommer inte säga vrf men jag hoppas att det löser sig snart.

Nu så kan jag inte skriva mera för jag måste hitta lite bra muzik till kvällen.
Ha det bra <3
Kram Vimsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar